Forum Sekcji Szybowcowej AŁ
Aeroklub Łódzki
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Sekcji Szybowcowej AŁ Strona Główna
->
Pogaduchy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Kiedy latamy
Pogaduchy
Sprawy sekcji
LISTA ADRESÓW/TELEFONÓW
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
m..m
Wysłany: Czw 18:10, 01 Paź 2009
Temat postu:
Najprostsza odpowiedź na takie pytanie brzmi: "zgodnie z instrukcją użytkowania danego szybowca".
Jak nie mogę sobie w danej chwili przypomnieć jej zapisów, to przegląd robię tak jak zacytował Mateusz. No może z jednym wyjątkiem. Dajniki sprawdzam łącznie z zaczepami.
Pozdrawiam
M..M
Mateusz Walasek
Wysłany: Czw 10:20, 01 Paź 2009
Temat postu: Przegląd przedlotowy w lewo czy w prawo
Żywą dyskusję w niedzielę na kwadracie wywołała kwestia, w którą stronę obchodzimy szybowiec przy przeglądzie przedstartowym, a przede wszystkim, gdzie zapisane jest to, w którą stronę należy robić przegląd.
Jak to często bywa już po wszystkim szukając zupełnie innej informacji przypadkiem zauważyłem, że Program Szkolenia Szybowcowego w pkt A.4.3 nakazuje:
„szczegółowy przegląd szybowca / motoszybowca- według następującej kolejności:
stan i zamocowanie dajników ciśnienia, stan konstrukcji i pokrycia kadłuba z przodu, prawego skrzydła - wgląd przez wzierniki – okucia główne i ich zabezpieczenie, podłączenie i zabezpieczenie napędów lotek, hamulców aerodynamicznych, pokrycie kadłuba, pokrycie i zamocowanie statecznika i steru wysokości, klapka wyważająca, ster kierunku, połączenia sterów, lewa strona kadłuba, lewe skrzydło, podwozie, listwa kilowa, wnętrze kabiny i bagażnika, zabezpieczenie hamulców i oparcia fotela, stan linek i popychaczy, pasy mocujące pilota, zamocowanie tablicy przyrządów, stan i zamocowanie osłony kabiny, działanie sterów, hamulców i zaczepu.”
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin